Mys kväll med älsklingen


Det är faktiskt kul att sminka sig, idag blev det blått^^

Nu har man klarat av skolan. Så himla skönt. Torsdagar för mig är värsta helvetes dagen. Etik, lång hålltime, engelska, fysik o tyska. Börja tidigt och sluta sent. Inte min grej. Men idag så blev det inget gym. Kändes skönt. Var helt skönt att bara komma hem och känna att man hade lite tid för sig själv. Jag måste säga tack till Linda som övertalade mig till att inte gå ner, eller det behövdes bara. "nej men det behövs väl inte". Var rätt så övertalad direkt. Gick med Linda hem och det var mycket trevligt att gå och prata. Sen blev det att fixa iorning sig eftersom jag ville vara extra fin när älsklingen kom upp. Så det blev att slänga på sig en svart kläning och sminka sig lite fint och sätta upp håret i två små söta flätor. Så ikväll har jag bara myst med älsklingen ätit god mat och efterrätt. Kände att vi behövde en kväll tillsammans. Så den har varit helt underbar. Älskar att bara sitta i soffan och prata, lägga huvudet på älsklingens axel och bara ta det lugnt. Skulle inte tacka nej att alla kvällar var som denna. Men nu ska jag börja att plugga lite historia när tv:n står på högsta volym. Ni lär nog inte höra så mycket av mig mer ikväll för är så himla trött så det kanske är bäst att sova tidigt så att jag orkar med tjejkvällen.

Och jag ska säga en sak, tack älskling för att du tar hand om mig så mycket. Du är mitt ljus i mitt liv. Han gav mig till och med en liten överraskning. Han vet att jag alltid har velat testa shells browni bara för att han säger att de är så goda och de ser helt magiskt goda ut. Och gissa vad han hade gjort. Han hade köpt det så att vi kunde ha det till efterrätt efter maten. Så himla underbar du är älsklingen. Älskar dig sjukt mycket:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0