Nej nu ger jag upp

GÅR FORTFARANDE INTE ATT LADDA UPP BILDER:(
Ligger i sängen helt död och tänker faktiskt ta och ge upp nu. Kommer inte att kunna somna men jag kryper ner under täcket och ska skriva lite dagbok( som jag som vanligt slarvat med på helgerna, måste bli skärpning med det.) Kommit och tänka på att jag slarvar med allt på helgerna verkligen. Haha men så kan det ju gå. Det får man väl ta. Menar ända tiden som man verkligen (ibland) kan slappna av på. Istället för att känna sig stressad över allt och vara helt förvirrad över allt osåvidare. Jag tror att ni fattar mig.

Älsklingen har precis gott hem:( Ett stort minus på det, hatar att inte vara med älsklingen men vi har faktiskt haft en riktigt lyckad helg tycker jag.
Fredag: Bio med min familj och massor av film mys när vi kom hem
Lördag: Scons frukost, jag var i stan/älsklingen var i garaget, fira Lisa/ älsklingen på fest, mys natt med älsklingen
Söndag: Scons frukost, Stallet+ övningskörde/ älsklingen i garaget, bara en hel kväll full med massor mys
Så jag måste säga att jag är riktigt nöjd med min helg. Även fast jag inte han med så mycket pluggning som jag hade trot. Men det får faktikst funka ändå. Men nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig i sängen och ta det lugnt tills älsklingen hör av sig:) God natt alla bloggläsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0