Nere på botten men ska upp till toppen

Anledningen till att jag inte bloggande något igår kväll var för att livet bara kändes kasst. Är mer på min minus sida som tynger ner hela mitt liv för tillfället. Så är lite mat och dyster. Känner inte alls för att göra någonting. Och jag kan säga direkt att jag är inget emo för er som läser bloggen. Jag har bara en forms svaka som man kan ha ibland som tonåring. Måste bara hitta lite bra saker så att det går uppåt igen. Så ni kanske förstår att min bloggning inte är så flitig eftersom jag inte har någon lust att göra något. Så den kommer inte i första prioritet.

Minus listan:
- Ska ha mensen i helgen
- Mina naglar går bara av
- Kan inte sova ordentligt
- Skolan gör mig nervös och stressad över allt som vi har där, och presstationsförmågan kommer fram
-gått upp 1000 kilo i vikt känns det som

Plus listan:
- Min underbara älskling( som nästan väger upp alla negativa saker tillsammans)
- Fick Vg på nationella
- Beställt ett par nya skor

Sen har jag ju massor av kul som väntar mig i sommar så antar att det är ett plus, men längtan är ett minus så det jämnar nog ut sig.
All min äpple juice är slut, mkt mummsigt på morgonen

Så just nu så känner jag att jag behöver en överraskning av något slag. Som får mig att bli lite gladare. Önskar att det faller ner någon från himlen så att man bli lite glad igen. Det behöver inte alls vara något stort. Bara något som får mig glad. Tur att det är fredag imorgon då jag ska först träffa tjejerna för massor av tjejsnack. Sedan blir det att krypa ner i sängen och mys med älsklingen( kommer sova som en Ängel i älsklingens famn).

Men igår tycker jag att jag han med rätt så mycket iallafall( för att vara jag) Gick i skolan som jag gärna hade hoppat över men det är väl bara att bita i det sura äpplet och gå klart det, sen blev det armar på gymmet i en timme, hem och äta lite mat innan man åkte till stallet. Blev en verkning på Tingen och sedan tömkörde jag lite. Hem och mys med min underbara älskling en liten stund. Det var bland det ända som lyste upp min dag igår( att jag fick VG på nationella var med ett plus igår) Tingens ägare ringde även innan älsklingen åkt hem och sa att hon inte kunde ha kvar Tingeling ekonomiskt eller hon har inte tid för henne. Så min lilla ögonsten ska säljas. Det känns helt hemskt eftersom det känns som att det är min häst. Men det är väl bara att inse att det inte kommer att vara hon och jag för alltid. Tyvärr men så är det. Så var lite ledsen över det igår kväll med. Så kvällen var inget rolig alls.

Men nu måste jag klä på mig alla mina kläder. Skolan börjar ju snart^^ Vill ju inte missa den( eller jo hemskt gärna men det är bara att gå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0