På klädd

Någon dag kanske man kan komma hit om jag ligger i och går varje vecka nu^^

Nu har jag hoppat i mina träningskläder. Känner att det kan vara bra att bytta om innan jag åker ner till vårdcentralen. Så att jag hinner till kvart över 5. För då står det yoga på schemat. Kom aldrig till skot att ta mig ner till gymmet imorse. Men det kanske inte är så konstigt eftersom jag inte har sovit något inatt. Inte roligt. Trött som fan. Men det ska nog gå bra. Ska bli riktigt kul att gå på yogan. Och imorgon så blir det ett stenhårt pass efter att jag har slutat skolan. Nej nu ska jag slappa 45minuter till innan jag måste gå. Sista tiden jag kommer slappa tills sportlovet kommer. Så nu snarkar jag på en stund till:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0