Så här dagen efter

Okej jag ska vara helt ärlig så har jag nog inte vaknat fören nu. Eller nej jag vaknade vid ett men det är ju nästan nu. Älsklingen fick i mig en macka till frukost och det var väl bra det. Var hungrig men blev mätt efter typ två tugor. Men hela mackan kom i. Sen har jag bara legat i sängen och slöat hela dagen. Hihi älsklingen blir nog snart galen på mig skulle jag kunna tänka mig eftersom jag håller på att dampa sönder. Hahaha så kan det gå!! Vi har i alla fall beställt pizza nu. Himla gott måste jag säga. Tror inte riktigt mamma och pappa var så sugna på att laga mat och inte jag heller. Kanske ska ta och berätta lite kort om gårdagkvällen.

Hem till Emelie vid typ halv fem, gjorde taco paj med Emelie och Jossie. Säger bara att den blev himla god. Smaskens! Sen kom alla tjejer, blev massor av mat på tallriken med massor av trevligt prat med tjejerna. Vi körde ping pong spelet eller vad det nu heter( ni vet det som man kör i Amerikanska filmer) och jag lyckades att sätta 4 stycken tror jag. Men även fast jag satt mest så fick jag alltid dricka mest. Jag undrar hur det kom sig. Men jag måste nog tacka Michaela som drack lite till för min skull. Öl spelet och massor av prat. Hur mycket chips och godis som helst. Tror jag åt för hela 2012 med;) Sedan fick vi cupcakes som Linn hade gjort. Dom var med supergoda!!! Mer prat och mer spel. Sen blev det lite stök när alla andra kom och alla killar. Men vi löste det ganske bra hoppas jag. Och jag förstår Emelie att hon blir lite besviken på allt folk som inte hälsar och som bara stökar ner. Det bor ju faktiskt någon där även fast man festar. Vi han i alla fall ner till bron precis till tolv. Såg alla racketer, pussade massor på världens underbaraste älskling. Så man ska inte klaga faktiskt. Roligaste nyåret någonsin^^ Men jag tror att ni får kolla på bilderna, det säger nog mer.






Kommentarer
Postat av: EMELIE

hehe tack för du förstår mig :D men det blev ju städat och fint här till slut! har du mer bilder? :D <3

2012-01-01 @ 17:53:24
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: EMELIE

har du lust att skicka dom via mail eller något? :D iallafall dom jag är med på :L puss <3

2012-01-02 @ 11:08:25
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0