Så här efter mat och träning

Så här tycker jag om våran historia bok!!!

Skojar inte när jag säger att jag redan har ätit kvällsmat. Men så blir det när brorsan har träning och alla är hungriga. Och ska jag vara ärlig så är det bättre. För blir sällan eller aldrig hungrig igen på kvällen. Så istället för att vräka i mig massor av mellan mål nu så åt vi^^ Pappa och jag åt wok grönskaer och ris. Måste säga att det är mycket smaskigt även fas det bara är pappa och jag som tycker det^^.

Fysiken gick faktiskt fortare än förväntat. Litet oförberätt prov så att vi skulle veta om vi kunde allt vi hade gått igenom. Det var himla skönt måste jag säga när man hade alla rätt eftersom att man var tvungen att ha alla rätt för annars fick man i kryssat rutan " träna mer på".  Skönt att slippa det iallafall. Efter matte lektionen så blev det att gå ner till gymmet. Var inte alls sugen på det men det vara bara att gå ner. Körde en timme. Och kan säga att det var verkligen mer än föväntat måste jag säga. Och nu sitter jag här och ska plugga lite hade jag tänkt. Men det kommer alltid så mycket imellan som är så mycket roligare osv. Plus att jag behöver städa annars kommer ju typ mamma att döda mig. Men får ta det när vi kommer hem eller imorgon. Lutar mot imorgon kan man ju säga just nu. Är verkligen helt död. Känner mig inte fullt hundra och det gör mig arg. Vill verkligen inte bli sjuk nu;)
Men nu börjar pluggningen:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0