Seg uppdatering

Vet att min uppdatering inte var så bra igår men det var bara för att jag inte hade tid ork och lust. Kände mig verkligen sliten måste jag säga. Igår kväll efter att älsklingen hade åkt hem så låg jag i sängen och bara glodde på film och serier. Och om jag inte hade mått så jävla dåligt ( frös men svettades, mådde illa och ville bara spy, ont i huvudet , i hela kroppen . Så ni kanske förstår hur jag mådde ) så hade jag lugnt ätit upp alla chokladbollar som älsklingen och jag gjorde. Men somnade som en stock vid tio tiden med all mag innehall i halsen. Slapp att spy iaf vilket var ett under hur jag mådde. Imorse var det ren tur att jag kom upp ur sängen. Var så sjukt trött efter att vaknat till och från hela natten. Bara för att man i sömnen inte hittat älsklingen så att man skulle kunna krypa närmare honom. Så istället har man vaknat alla gånger som man velat krypa närmre älsklingen vilket resultera i 10 minuters sömn eller ngt:( Kom iaf iväg till skolan och gjorde mitt biologi prov, gick inte as bra men det får funka. Har hunnit att ha svenska med, inhet kul eftersom vi nu ska läsa en tråkig bok. Men nu imnan maten har vi fysik:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0