Segare än segast

Om vi säger såhär. Jag är faktiskt segare än segast. Jag skojar inte. Men så kan det gå när man får förlite sömn under nätterna. Och nej mamma och pappa jag ligger faktikst inte uppe hela nätterna. Har släckt lampan vid tio och sagt god natt till älsklingen då. Så det kan ingen säga att jag går och lägger mig försent. Men det är bara ett problem. Jag kan ju inte påstå att jag sover så himla djupt när älsklingen inte är här. Det är som att jag är orolig för att något ska hända osv. Så imorse orkade jag verkligen inte blogga. La lite tid med en frukost med mamma eftersom att hon jobbade hemifrån idag. Måste varit skönt att inte gå upp så tidigt. Sedan sminkade jag mig( som jag gjort nästan hela veckan, super kul ju men ibland finns bara inte orken) Sen var det till skolan för att ha etik. Vi var två personer. Stark trupp måste jag ju medge. Linda och jag såg på en film som vi skulle se på. Den lektionen avklarad. Så gick jag en promenad hem för att hämta plånboken som jag hade glömnt( just idag när jag skulle lämna pengar^^) Sen har jag genomlidit hela helvetes eftermiddagen. Inget roligt alls.

Men nu sitter jag hemma och ska hoppa in i duschen och fixa iordning mig lite innan älsklingen kommer. Ingen träning för min dag idag alltså. Super skönt att slippa den idag. Är så snorigt trött och vill bara gosa upp mig i älsklingens knä. Men nu ska jag göra något vettigt( eller det har jag ju redan, varit i skolan och städat mitt rum^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0