Sengångaren Andrea Grönqvist

Känner mig som värsta superhjälten ibland med världens alla superkrafter. Men just nu kan jag säga er att om någon skulle skrika på hjälp så är det bara sengångaren Andrea som kommer till hjälp. Och jag kan bara meddela er att det är inget att hurra över. Det tar liksom minst en kvart innan jag kommer av stolen, och förhoppningsvis står upp. Ni undrar säkert vad jag har gjort för något( ni kommer att tycka att jag är löjlig) men det är faktiskt såhär att jag har tränat ben med min bror idag och jag säger bara träningsvärk nästa. Känns nästan som att jag har fått träningsvärk redan nu har så himla ont i mina stakars små ben. Så vi får väl se hur vackert man går imorgon när man ska in till stan och allt.( Har äntligen bestämt mig för att åka in till stan, tror inte att jag stannar så länge men känner att det kan bli kul. Har ju inte träffat Izza på hur länge som helst^^)  Men det får lösa sig. Just nu sitter jag här och undrar hur jag ska hinna med allt som jag har kvar att göra under lovet. Måste plugga( orkar det bara inte) måste städa, förbereda mat och jag säger bara bla bla bla. Men man får väl försöka att hinna det med. Även fast jag inte har någon större lust för det. Men nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem( snälla sluta fyra) vill bara slänga mig i hans famn och pussa massor på honom. + att vi måste bestämma något som vi ska äta ikväll? Har ingen aning. Hoppas att älsklingen kommer med några bra förslag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0