Sitter i skolan


tror att ni ser att jag lider lite av att sitta här i skolan
Sitter i skolan och har hålltimme. Inte det roligast man kan ha på en dag kan jag ju lugnt säga. Känns som att man bara slösar bort två timmar ut i toma inntet. Men det är väl såhär det ska vara att gå på gymnasiumet antar jag. har iallfall hunnit att boka av en hel del inför vad jag behöver göra i helgen. Älskar verkligen när den listan blir mindre( vilket oxå betyder att jag får mer tid till älsklingen och annat kul^^) Så nu ska jag fortsätta och försöka att komma på en början till mitt historia arbete. Känner att det kan vara skönt att börja. Så nu blir det lite mer plugg.

Vill bara att det ska bli kväll just nu, har ingen lust att gå till fyra. Känner jag inte alls för. Men det är väl bara att bitta i det sura äpplet. Kan ju se det såhär att jag har en myskväll med älsklingen som väntar när jag kommer hem från gymmet. Men nu ska jag bara plugga vidare. Men det är så svårt att börja. Mycket roligare att sitta här och svamla ju!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0