Sitter i skolan

Nu sitter man i skolan och har hålltime till klockan tolv. Känns sådär men det är väl bara att köra på kan man ju säga. Har gjort etik läxan där man skulle lista 10 egenskaper som man ska ha oss sin drömpartner. Riktig rolig läxa faktiskt måste jag säga. Kan ju inte klaga på att den är en krävade kurs. Man ska ju bara tänka lite hur man själv känner. Så det kan man ju säga är rätt så skönt. Men nu ska jag sätta mig och kolla lite på matten och biologi. Kan bli intressant hur jag ska klara det när man är hungrig. Och även åt jag massor till frukost, en liten skål flingor och en macka. Tyckte det var smaskigt!

Dagen ser ut som följande: Jag ska klara av skolan, sedan hem och städa mitt rum och göra nota till att mamma och jag ska handla. Sedan ska man äta lite mat( kan behöva det som det matvrak jag är) sen blir det att träna med pappa o så måste jag hinna träffa älsklingen med. Så här ser väl min dag ut^^

Nu måste jag nog börja plugga lite annars kommer jag aldrig att bli klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0