Skola igen

Japp nu har man stigit upp igen för att ta sig till skolan. Ser verkligen inte fram imot det. Känner inte alls för att gå ditt men jag antar att det är ett måste för den här dagen. Så det är väl bara att kämpa på. Jag har hunnit äta lite frukost iallafall. Super gott måste jag säga. Undrar varför frukost jämnt är så gott?? Ska kanske börja fixa mig iordning för att gå ut i all snö. Var det tvunget att komma så mycket snö. Tycker bara att det är onödigt enligt mig. Men jag kanske pratar för mig själv så jag kan ju inte svara för alla. Men jag tyckte att det kunde bli vår nu istället. Så just nu är längtan till en vår stor. Men det får gärna bli sommar direkt med^^. Saknar min älskling så sjukt mycket och inte vet jag om han har vaknat för han svarar inte, hoppas att inte försov sig bara;)

Gårdagen var inte så fartfylld kan jag väl inte påstå. Älsklingen och jag skulle ha gått upp vid halv nio. Men så blev det inte mamma kom in och väckte oss vid halv tio och sa att det var skons om tio minuter( ett bra uppvaknade) Hoppas att älsklingen sovit gott för han har legat i mitten i min lilla säng, snarkade och rullade runt så jag vet inte vad. Men jag antar att man gör det när man sover trångt( jag gör det vart som helst^^) Så har väl inte sovit sådär jätte bra, men på något sätt så tycker jag om att sova hos mig. Bara för att det är lite mysigt att trängas^^
Sen efter frukosten så åkte pappa och Marcus ner och lackade hans vinge. Och mamma och jag begav oss till stallet. Det är hur sjukt mysigt som helst att vara där ute. Men det är så jobbigt att komma ut( har ingen dragning alls som jag hade förut) Så jag tror att ridningen är ett avslutat kapitel, där av säger jag inte att det är slut med hästar( tycker fortfarande om att bara stå och borsta och pyssla) Efter lite longering och ridning så åkte vi hem och jag dumpade mig i badkaret med biologiboken. Bara 56 sidor kvar att läsa tills på onsdag. Tror att jag måste sätta på ett kol. Sen kom älsklingen upp och jag fattar inte hur en pojkvän kan vara så förstående. Han låg typ och kollade på tv serie hela kvällen när jag satt och pluggade biologi anteckningar. Bara så att du vet älskling du är underbar. Åt lite mat och sedan åkte vi hem till älsklingen. Blev att ta med sig lite choklad och kladdkaka till älsklingen. Men jag säger bara hur gott är inte det en söndag kväll med mensvärk och ångest inför skolan? Säger bara att älsklingen vet hur man ska muntra upp en. Tack älsklingen för att du finns. Längtar så sjukt mycket tills det är fredag och att man kan krypa upp i hans knä och bara gosa in sig. Är verkligen det bästa som finns, att känna älsklingens armar när han håller om mig och gosa sig ännu lite närmare.
När jag kom hem så hade jag jätte svårt att sova, hade ju inte min gosse björn här. Men det får väl funka tills på fredag!

Men nu måste jag verkligen byta om annars kommer jag aldrig att hinna till skolan. Bäst att skynda sig lite. Har en jobbig dag med korta lektioner som väntar mig. Inte as kul och vi slutar sent och börjar tidigt inte heller sådär as kul. Men får se fram imot ikväll när jag bara kan slänga mig i armarna på älsklingen:) Längtar massor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0