Tidig eller sen uppdatering

Vet inte riktigt om jag ska säga att det här är en sen eller tidig uppdatering. Hade tänkt att uppdatera igår kväll. Men klockan blev så mycket så jag orkade faktiskt inte med det( och till största del så ville jag inte störa mamma och pappa när de skulle försöka sova) Men gårdagens träning blev inte två timmar lång. Och tur var väl det eftersom min kropp så ifrån helt och hållet. Men det är ju faktiskt inte så konstigt egentligen eftersom den inte hade fått i sig någon energi. Men jag körde på i en timme. Tyckte jag var duktigt nu när man är tillbaks på banan igen. Så älsklingen kom och hämtade mig vid fem utanför gymmet och så åkte vi hem till honom. Beställde en kebebtallrik och delade på. Sen slängde vi oss båda i sängen och det resulterade i att båda nästan somnade. Så jävla underbart. Fast vi kom upp på fötter innan vi somnade. Fixade lite i garaget åka hem till mig och prata massor. Sen blev det ett varmt bad och bara ta det lugnt. Och älsklingen är verkligen bäst, men andledningen ska vi inte nämna i bloggen^^
Sen var älsklingen tvungen att åka hem. Och jag kunde inte somna även fast jag var sjukt trött. Så somnade inte fören halv elva och nu i efterhand kan jag säga att det var alldeles för lite sömn. Ska försöka lägga mig tidigt idag för imorgon har jag ingen sovmorgon. Jag kommer att dö!!!!! Även fast jag går upp tidigt så är det skönt att sega igång på morgonen. Det vet älsklingen att jag tycker om att göra, slö som en sköldpadda på morgonen^^

Men nu har jag fått i mig lite frukost och skolan väntar vid tio. Efter skolan blir det lite gym och träna lite kondis. Ska bli skönt men jävligt jobbigt. Och så måste man säkert plugga lite till matte nationella. Inte så kul det heller men det är väl ett måste! Och så blir det lektion ute i stallet. Sedan hem och sova, men jag hoppas att älsklingen kan komma upp en sabbis det skulle verkligen göra min dag. Men nu ska jag sega vidare såhär på morgonen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0