Tjejkväll med underbaraste tjejerna


Igår kväll så var vi hur glada som helst.
Igår var det hur kul som helst. Tjejerna och jag satt och snackade hur mycket som helst. Det blev pizza ätning, godis moffning och hur mycket skvaller och sådant som helst. Kan säga att kvällen blev riktigt lyckad. Kom inte hem fören klockan ett ungefär. Men det var hur sjukt kul som helst. Och vi måste verkligen göra det oftare. Minst en gång i månaden kan man ju lugnt säga. Hur kul som helst och jag måste verkligen tacka tjejerna för en as rolig kväll. Linda och Emelie ska mejla mig bilder från ikväll. Hoppas att de gör de snart så att jag kan fixa lite med min klipp bok.

Nu har älsklingen jag precis ätit frukost. Blev en promenad hem för att göra scons. Och nu sitter älsklingen och jag proppmäta i soffan och ser på en ny serie. Det är så himla skönt att bara ta det lugnt med älsklingen. Sen så är det stallet och massor av plugg för min del. Men nu ska jag fortsätta se på serie. Den är as bra:) Tur att älsklingen hittade den. Nu ska jag forsätta att mys pysa i soffan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0