Var inte ledsen...

...jag lever faktiskt även fast det kanske inte har märkts här på bloggen. Jag skojar inte. Har verkligen inte haft någon lust att blogga den här helgen. Har bara kännt att jag vill ta vara på de sista lediga dagaran jag har tillsammans med älsklingen. Jag menar nu börjar ju allvaret igen och man har inte tid att göra sådant som man kanske annars skulle känna för. Kan inte sova hos älsklingen varje natt, så säger att skolan medför bara skit kan man ju lugnt säga. Men nu när man kommer in i vardagen så kommer ju bloggen att uppdateras som vanligt, man kommer ligga på gymmet samma tider och tiden till att träffa älsklingen kommer att  minska( inte okej, ska verkligen se till så att det blir mer tid åt älsklingen den här terminen på kvällarna. Känner att man måste prioritera det viktiga. Och han är ju mitt viktiga^^) Så nu kör vi igång igen. Ni undrar säkert vad vi hade för oss igår. Jag han med en sväng till Falerum och hittade två riktigt fina fynd. Sedan lite mys med hästarna och fira Jenna som precis har fullit 20 år. Ojj vad lite jag känner mig. Och idag har jag sovit bort halva dagen( som det tyvärr är slut med just nu:( ) Varit ute i stallet o haft en myskväll med älsklingen. Stora skålen med massor av chips och godis. Mumm säger jag bara. Nu försöker jag bara att finna lite ro i att sitta här själv. Jag ska nämligen sova ensam inatt. Kommer verkligen inte att funka. Sovit hemma en natt på hela mitt lov och då så sov ju Alva här så man kanske inte ska räkna den^^. Men nu ska jag slå på något bra att kolla på och bara ta en lugn kväll och sitta här och sakna min älskling!!!! Hoppas att eran kväll blir bra.
Sista kvällen man kan vara uppe sent så det är väl bara att passa på för att på tisdag börjar ju skolan:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0