Varit på nyårsfars


Glad tjej lagar mat till familjen igår:)
Jag fattar inte varför mina dagar bara försvinner. Det känns som att de bara försvinner:( Inte bra och speciellt inte när det är helg. Känns inte sådär jätte okej om jag ska vara ärlig!! Men jag har väl hunnit med en liten del under dagen kanske man kan säga. Blev att gå upp halv nio. Döda mig säger jag bara, eller man kanske inte kan säga att man gick upp vid halv nio utan jag vaknade då, det var så att älsklingen var snabbare till och med. Men jag undrar verkligen vad jag gör när jag sover. Jag hade alla kuddar och älsklingen hade ingen. Det känns rättvisst.

Blev hem och göra lite mysfrukost åt alla i familjen. Scons åt alla i familjen, och så blev det lite äpplejucie  till det. Mycket god frukost. Och vi toppade det med en liten bit kärleksmums.

Stallet nästa. Tog in hästarna och insåg att Tingens fötter har sprukigt hur mkt som helst. Inte bra har inte en hel häst kan man ju säga längre. Och när jag longerade henne så var hon jätte halt på ett ben. Kändes inte sådär jätte bra. Så måste ta ett snack med Pernilla imorgon och se vad det kan vara.

Hem och bada. Åt lite lunch som bestod av en macka och egen bakade kakor. Mumms säger jag bara. Kanske inte den bästa lunchen men det låter himla bra ändå. Han även att puss lite på min underbara älskling innan vi gick ner till farsen.

Farsen var grymt bra. Höll på att skratta ihjäl mig. Blev lite godis i halvtid och ännu mera skratt.

Och nu har man ätit lövbiff och pommes till kvällsmat. Hunnit äta upp min godispåse och ligger nu i älsklingens säng helt dödad. Ha en bra kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0