Vill ha mer tid



Detta beskriver mig på pricken eller vad tycker du älskling????

Okej idag känner jag att jag bara vill ha. Men jag antar att det är saker som man får leva med. Skulle gärna vilja ha lite mera tid med älsklingen. Det skulle vara så himla skönt. Just nu känner jag att tiden inte räker till till något. Och jag stessar bara omkring överallt. Och skulle jag fundera på vad som är viktigt så skulle jag nog snabbt se att det är det jag läger minst tid på( älsklingen) Men ska försöka att ändra på det men det är sjukt svårt eftersom tiden inte räcker till till alla måsten. Åhh kan dygnet bli dubbelt så långt????

Jajja nu ska jag inte gnälla mer över tiden. Känner att det gör ingen lyckligare även fast man kan önskar att man hade mer tid. Men dagen har faktiskt varit helt okej måste jag säga. Även fast jag inte har haft så kul i skolan så har den ändå funkat. Bara att på historian så gick alla genomgångar väldigt mycket fortare än vad man han att anteckna. Sen blev det lite träning, motiveringen är väldigt låg för tillfället men försöker att träna för att ha en snygg kropp inför älsklingen. Sedan har jag även hunnit med att göra lite mat( måste be älsklingen om ursäkt för att jag blir så arg på honom jämnt när det är någon annan som jag är arg på, måste bättra mig på) Sen har vi bara haft en myskväll framför alcatraz. Nu ska jag duscha och hoppa i sängen och plugga in till att jag somnar. Fan vad jag saknar min älskling, vrf kan jag inte bara få sova med honom alla nätter för. Livet är hårt ibland. Men god natt säger jag för min del^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0