Vill inte

Okej jag vill inte vara vaken just nu. Men det är väl bara att göra det eftersom jag ska vänja mig vid att gå upp tidigt på morgonen. Menar det är ju skolan imorgon. Och jag vet inte om jag pallar det. Men det jobbigasgte idag är väl att jag inte somnade vid halv 2 inatt. Så himla jobbigt jag håller på att dö. Jag känner mig helt mat i hela kroppen. Och jag känner mig så taskig för älsklingen är iväg och jobbar. Hoppas att det går bra för älsklingen i kylan. Ska pussa på honom massor ikväll:) Men nu ska jag väl börja att boka av listan som jag har att göra idag. Den är riktigt lång. Inget kul säger jag bara:(

skriva lite saker
göra matte
läsa biologi
fixa iordning dagboken som jag har slarvat med i helgen
gyma
gå till kvinnohälsan

Detta står på dagens schema. Så antar att det bara är att börja med den. Åh jag har ingen lust vill bara gå och sova. Men när jag har gjort de 4 översta så kan jag ju sova igen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0