Yoga bra för både kropp och själ

Okej nu får alla dagar sluta att bara vara 24 timmar. Det räcker verkligen inte till kan jag ju säga. Fattar inte vart tiden springer iväg. Borde kanske inte blogga nu egentligen. Men när jag slutar skriva detta inlägg så kommer jag somna som en stock. Är liksom snor trött. Har inte haft en lugn stund idag kan man ju säga. Skolan gick bra även fast det var en lång dag med mycket lektioner. Men den ända lektionen jag inte tyckte om var ju tyskan. Bara ett halvår kvar med ett främmande språk. Sedan ska jag fira så himla mycket. Kan säga att jag ska köpa mig något fint( som jag verkligen vill ha när älsklingen och jag flyttar hemifrån, kan säga att allt fokus ligger där nu) Har bestämt mig för att ta nya tag i matten, tyckte inte att matten var så kul i höstas så satsade väl inte så himla mycket på den. Men nu ska jag verkligen ta tag i allt som har med skolan att göra även fast det är himla tråkigt att plugga så kan det vara riktigt bra att göra det. Man vill ju inte sumpa skolan nu när man bara har ett och ett halvt år kvar.
Men som sagt skolan gick bra.

Sedan blev det att gå ner till gymmet och gå på löpbandet i en timme, dvs 900kcal fattigare. Det räknat jag som ett mycket bra träningspass. Och så körde jag 75 minuter yoga. Mycket bra för både kropp och själ. Hem och äta pappas gryta med ris. Mamma tvingade mig att äta hur mycket mat som helst men jag antar att det är bra för lilla mig. Han även att göra matte uppgiften som jag inte han klart i skolan, några historia uppgifter. Och sedan har jag bara varit med min underbara älskling. Ätit några skivor vitlöksbröd och druckit ett glas oboy. Och nu ligger man i älsklingens säng och håller på att somna. Så nu säger jag god natt för min del. Hej svej så skriver jag imorgon när jag går upp. Åh det blir en tidig och lång dag imorgon kan man ju säga^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0