Yoga med en nypa blod

Idag vet jag inte vart skoldagen har försvunnit. Känns som att den har blåst bort. Även fast vi gick i skolan mellan halv nio och halv fyra så kändes det verkligen inte som det. Inga tunga lektioner så. Men det är inget som man klagar på utan mer tackar och tar imot. Men har fyllt på plugg listan lite till. Inte så förvånande. Men hade ju gärna strukigt allt istället. Men så kanske man inte kan göra när man går i skolan. Har iallafall fått lappen om att man ska välja inviduella val inför trean. Ska välja företagsekonomi och Org& ledarskap. Tror att de passar mig perfekt. Eller inte ledarskap men det är något som jag behöver träna på så det är väl bara att läsa antar jag. Och det som är lite finuligt med de här kurserna är att jag kommer läsa båda på höst terminen( så mitt schema kommer se ut som det gör nu) Men det är det värt. Eftersom på vårterminen så kommer jag inte att ha nästan några långa dagar. Vet garanterat att jag börjar inte fören 10 på måndagar och slutar senast 14.oo. Och på torsdagar börjar jag inte fören 12.oo och slutar senast 14.00. Man kan säga att det kommer att bli ett rikgit schema lyft^^ Så det ser man fram imot!!

Yogan och gåningen gick himla bra måste jag påstå. Men jag kände att mensen sätter sina spår, man orkar inte lika mycket( jo det gör man men kroppen sätter liksom stopp, och man ska ju faktiskt lyssna på den) Har hunnit med att äta lite kvällsmat med älsklingen och suttit och pratat och myst med honom en stund. Måste säga att det är himla skönt att bara göra det även fast jag gärna hade velat göra det hela kvällen. Saknar liksom min gosse björn sjukt mycket. Räknar ner till på fredag som vanligt.

Men nu ska jag göra alla mina kvällsrutiner. Skriva dagbok( onej jag har slarvat och har två dagar att skriva om, det tar minst hela natten^^) Sen så ska jag ringa min underbara älskling och läsa massor av tråkiga biologi sidor. Men jag hoppas att ni får en lite roligare kväll än vad jag har^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0