Yogan är en drog


Mer härliga bilder från Lisa kommer imorgon:)
Jag skojar inte att yogan är som en drog. Man blir helt flumig i hela huvudet och det är verkligen asskönt att komma ut ur salen och bara känna att all stress över skolan har försvunnit. Super skönt. Plus att jag har märkt att jag sover faktiskt mycket bättre nu efter några gånger med yogan( annars har jag sovit väldigt oroligt och inte så djupt) Sen så har jag ett problem som man kanske inte ska nämna i bloggen som blir mycket bättre efter yogan. Kan säga såhär att min nära och kära vet om det och känner att det kan förbli så.
Skolan har gått bra men väldigt segt. Undrar ibland hur alla lärare tänker. Har läxor/inlämningar/prov upp till öronen så jag lever just nu min vecka i stress, och det är bara måndag. Hur ska det här sluta känner jag.
Har precis ätit lille brors goda kyckling som han gjorde igår, han kan om han vill bara att det inte händer så speciellt ofta. Dock blev det inte med älsklingen som jag hade trott eftersom han så gärna ville äta med killkompisarna som han inte hade träffat på ett tag. Så tyckte att det var helt okej. Men nu ska jag ta tag i min läxhög och försöka att hinna med något innan älsklingen kommer och hämtar mig. Ska nämligen sova hos honom. Men nu blir det lite fart på gumman!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0